נייר גלגול | ניירות גלגול | סמוקלנד האתר שלכם לאביזרי עישון - Smokeland

נייר גלגול לעישון – איך תבחרו את האחד עבורכם

עולם העישון ומוצריו כוללים כמה פריטים שאחד מהם הוא נייר גלגול שהפכו להיות חובה עבור הצרכנים למיניהם. בשנים האחרונות, ניירות גלגול נכנסו בהחלט לקטגוריה הזו. עם העלייה בעישון המבוסס על גלגול עצמאי של ניירות, אנחנו גאים להציע מגוון גדול במיוחד של ניירות באיכות הטובה ביותר מאי פעם.

◄ נייר גלגול

ניירות הגלגול נחשבים למוצר הצריכה הנפוץ ביותר בקרב צרכני קנאביס רפואי ושאר סוגים של בסיסי עישון צמחיים. הם גם אידיאליים עבור טבק או תחליפי טבק, אשר דורשים תצורת צריכה פיזית שעשויה להיות בין היתר בתצורה של סיגריה מגולגלת, הנקראת לעיתים גם ג’וינט. נייר גלגול לג’וינט עשוי להיות בעל מאפיינים שונים בתכלית מאשר נייר המיועד לסיגריה, בעיקר בכל הנוגע לגודל ולממדים הפיזיים. לכן כדאי מאוד שתגדירו לעצמכם מה בדיוק אתם מתכוונים לעשן, ובאיזו דרך, ורק לאחר מכן לגשת למלאכה החשובה של בחירת הנייר.. כמובן שאנחנו זמינים לספק לכם ייעוץ והכוונה מקצועיים לכל אורך הדרך.

נייר גלגול של סמוקלנד

הניירות לגלגול נמצאים בשימוש בעולם כבר מתקופות קדומות. ובשנים האחרונות צריכת המוצר נמצאת במגמה עליה משמעותית. נייר הגלגול נעשה מבוקש יותר ויותר בעולם. אולי בעקבות עליית מחירי הסיגריות שהובילו לכך שאנשים רבים מעדיפים לרכוש טבק ולבצע את פעולת הגלגול בעצמם. וכן עליית צריכת הקנאביס אשר דורש גם הוא גלגול עצמאי. בעקבות העלייה והדרישה לניירות הגלגול התפתח גם השוק וההיצע הרב שהוא מביא – אפשר למצוא באתר סוגים שונים של ניירות גלגול שכל אחד מתאים למטרות אחרות ולטעם אישי שונה.

◄ איך בוחרים נייר גלגול

יש כמה דכרים שאתם יכולים לבחור נייר איכותי שיעניק לכם חוויה טובה של עישון. בכדי לבחור את מה שהכי מתאים לכם אתם צריכים להבין קודם כל את השוני בין סוגי ניירות הגלגול והמשמעות של השינויים האלו. נייר גלגול מורכב מ- 3 מרכיבים המבדילים בינו לבין אחרים.

גודל

הדבר הראשון שחשוב בבחירת נייר גלגול היא גודל הנייר מבחינת רוחב ומבחינת האורך שלו. יכול להיות שלכל גודל יש מטרה שונה:

  1. גודל קטן – מיועד לג’וינטים או סיגריות ולאלו שמעשנים לבד או מעט.
  2. גודל בינוני – מיועד לכל אלו שמעשנים באופן יותר אינטנסיבי או לעישון במפגשים חברתיים קטנים.
  3. גודל ענק – ניירות הגלגול קינג סייז מיועדים בין היתר לעישון חברתי בקבוצות גדולות.

בשוק העולמי כיום אלו הגדלים הקיימים:

| רוחב במ”מ 34-36 | אורך במ”מ 68-70 | Small (Single)

| רוחב במ”מ 45 – 48 | אורך במ”מ 78-76 | Medium (1/1/4)

| רוחב במ”מ 62-60 | אורך במ”מ 78-76 | Wide Medium (1/1/2)

| רוחב במ”מ 88-63 | אורך במ”מ 78-76 | Double Wide

| רוחב במ”מ 46-42 | אורך במ”מ 110-105 | King Slim

| רוחב במ”מ 60-55 | אורך במ”מ 110-100 | King Size

על אף שהגדלים הללו נפוצים בשוק העולמי. בישראל יש רק גדלים מסוימים שניתן למצוא בקלות, ובשביל השאר כדאי לפנות לסמוקלנד האתר המתמחה באביזרי עישון ובמוצרי עישון איכותיים. בארץ נפוצים הגדלים הבאים:

  • Small
  • Medium
  • King Size

טעם

חלק חשוב נוסף הוא טעם הנייר. כיום ישנן חברות המציעות ניירות גלגול בטעמים וריחות שונים שנועדו לשדרג את החוויה עבור חלק מהאנשים. יש היום ניירות בטעם שוקולד, תות, וניל ועוד. כל טעם מתאים ארומטית לסוג שונה של עישון אבל לא כולם מתחברים לרעיון הנייר בטעמים ומעדיפים להישאר עם הנייר הקלאסי נטול הטעם והריח כדי שלא יהיה טעם לוואי של הנייר. בגלל שמדובר בעיקר בעניין של טעם – כדאי לנסות טעמים שונים עד שמוצאים את מה שנכון עבורנו.

במסגרת מגוון הטעמים השונים שניתן למצוא באתר, כל חברה מתמחה בסגנון אחר של טעמים איכותיים. חברת Juicy מציעה ניירות גלגול בטעמים ובריחות שונים ואף רושמים על גבי האריזות שלהם איזה ריח או טעם תוכלו לקבל. חברת Raw לעומת זאת מתעסקת אך ורק בניירות גלגול טבעיים ונקיים מטעם, ריח או כימיקלים אחרים. בנוסף אליהן כמובן שתוכלו למצוא באתר חברות רבות אך אלו הן המובילות בתחומן.

חומר

מעבר לטעם שיהיה לנייר או לגודל, ישנו עניין שימור החומר והאיכות שלו. לכן החומר קובע את קצב הבעירה ואחידותה. בנוסף, חשוב לשים לב לרמות הכימיקלים במוצר שאתם בוחרים. על כל נייר גלגול, רשום הרכיבים המדויקים שנמצאים בנייר הגלגול ולכן כדאי לקרוא את המרכיבים ולהבין אם זה נייר שתרצו להשתמש בו או שאולי לא תרצו לגעת בו יותר.

המלצה של סמוקלנד

הטיפ שלנו: שימו לב! ככל שהנייר יותר טבעי הצבע שלו יותר עכור, ניירות לבנים לרוב מכילים יותר כימיקלים. בישראל ישנם סוגים רבים של ניירות גלגול העשויים מחומרים שונים, לכל חומר האיכויות והמגרעות שלו. ובכדי להבין מה הכי מתאים לדרישות שלכם, חשוב לשים לב לנושאים האלו, ואולי כדאי גם להתייעץ בפעם הראשונה עם מישהו מקצועי, כמובן שאת כל מוצרי העישון האיכותיים ביותר תוכלו למצוא כאן בסמוקלנד.

◄ ניירות גלגול

ניירות גלגול הם דפי נייר דקים שממלאים בקאנביס רפואי או בטבק ואז מגלגלים ג’וינט או סיגריה. הם זמינים עכשיו באתר בגדלים ובמרקמים שונים, כמו גם בעובי. הסוגים הנפוצים ביותר של ניירות גלגול עשויים מאורז, קנבוס או פשתן. ובכך ניירות גלגול הם גיליונות נייר דקים המשמשים לייצור ג’וינטים או סיגריות. הם עשויים בדרך כלל מטבק ותאית או נייר אורז. יש הרבה מידע על ניירות גלגול כאן בסמוקלנד, איכותי ומדויק. כמו גם תוכלו למצוא פתרונות אחסון מעולים. יש לאחסן ניירות גלגול במקום קריר ויבש ללא אור שמש ישיר על מנת למנוע מהם להיות שבירים ולהישבר בקלות בזמן הגלגול.

◄ אביזרי עישון

אביזרי עישון הם מכשירים המאפשרים למעשנים ליהנות מחוויית העישון שלהם. ניתן לחלק את אביזרי העישון לשתי קטגוריות: מוצרי עישון ואביזרים לעישון. מוצרי עישון הם כלים המסייעים בפעולת העישון בפועל, כגון מצית או מחזיק סיגריות. אביזרי עישון מתייחסים לפריטים שאין להם שימוש ישיר בפעולת העישון, אך משתמשים בהם לעתים קרובות, כגון מאפרות מגשי גלגול וכו׳. ניתן להשתמש באביזרי עישון כדי לשפר את חווית העישון למהנה יותר. בנוסף תוכלו למצוא באתר מבחר רחב של גריינדרים איכותיים לבחירה אישית שלכם. כל המוצרים שתראו באתר הם הטובים והאיכותיים ביותר ובמחירים המשתלמים בישראל.

◄ מוצרי עישון

אתם צריכים להשתמש במוצרי עישון בכדי לשפר את חווית העישון שלכם. מוצרים כמו מגשי גלגול, פתרונות אחסון, גאדג’טים לעישון מצתים, מקטרות ומאפרות יכולים לעזור לכם מאוד בכך. עישון הוא הרגל שאנשים רבים נהנים ממנו. זה גורם להם להרגיש רגועים ומאושרים. עם זאת, זה יכול גם להזיק עבור אנשים מסוימים. מוצרי עישון קיימים כבר מאות שנים והוכיחו שהם פופולרים ונחוצים לאנשים רבים. ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי עישון הזמינים עכשיו באתר כגון קילפר, מגשי גלגול, פתרונות אחסון, מוצרי raw, מקטרות ואפילו מארזים מיוחדים למעשנים שאוהבים להתפנק.

◄ לסיכום נייר גלגול

הגענו לסיכום. ובכן לא פשוט לבחור באיזה נייר גלגול אנו רוצים להשתמש. יש כל כך הרבה סוגים וחברות. לפי דעתנו הדרך הטובה ביותר לדעת איזה הכי מתאים עבורכם היא, לרכוש כמה סוגים שונים של ניירות גלגול ולהשתמש בכולם. וכך תוכלו לדעת באמת מה הוא הטוב ביותר עבורכם. אצלנו בסמוקלנד תמצאו מבחר ענק של ניירות גלגול וגם מגשי גלגול בסגנונות, עיצובים וגדלים שונים לבחירה. כעת כל מה שעליכם לעשות הוא אחד משני הדברים הבאים: לפנות אלינו להתייעצות דרך יצירת הקשר באתר. או מעבר לעמוד החנות באתר לרכישת ניירות גלגול. מאחלים בהצלחה לכולם!

שתפו עם חברים

מוצרים חמים
פוסטים נוספים
הנמכרים ביותר
מוצרי RAW
מהרו! מבחר ענק של מוצרי המותג העולמי RAW מחכים לכם עכשיו באתר.
לצפייה במוצרים
גאדג'טים לעישון
הכנו לכם קולקציה חדשה של גאדג'טים לעישון והיא כבר עומדת להיחטף!
לצפייה במוצרים
אביזרי עישון
שימו לב! אתם נכנסים לממלכה של אביזרי עישון מהטובים בעולם!
לצפייה במוצרים
מארזים מיוחדים
כל אחד צריך שיהיה לו מארז חגיגי ומיוחד של מוצרי עישון טובים ואיכותיים!
לצפייה במוצרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן