איך לגלגל ג’וינט - מדריך גלגול מיוחד לכל אחד

איך לגלגל ג’וינט

איך לגלגל ג’וינט – מדריך גלגול מיוחד לכל אחד

כולם שמים לב בכך עישון קנאביס הרפואי הפך להיות אחד מהבילויים הנפוצים ביותר כיום ברחבי העולם. ישיבה פה, ישיבה שם, וכשנראה שהלגליזציה קרובה מתמיד. ובכן גלגול ג’וינט הפך להיות אחד מהכישורים הנדרשים. אם אתם רוצים להיות חלק מהחבר’ה. אבל יש בזה קצת מעבר לזה. כי צריך לדעת לגלגל ג’וינט כמו שצריך. וגם כי באופן טבעי, כשיושבים עם החברה את עניין גלגול הג’וינט תמיד יטילו על מישהו. לא בטוחים שאתם יודעים לגלגל כמו שצריך? הנייר נקרע לכם, הג’וינט נשרף מהר מידי, הג’וינט נכבה כל רגע? הבאנו לכם את המדריך האולטימטיבי למתחילים (ואם נודה על האמת, גם למתקדמים).

אז תכינו את המאנץ׳, כי אנחנו מתחילים!

מה צריך כדי לגלגל ג’וינט?

נייר גלגול

ניירות הגלגול בסומקלנד מגיעים במגוון רחב של צבעים וגדלים שונים. לגלגול ג’וינט, עדיף לבחור דווקא את הניירות החלקים שאין בהם פסי בעירה. בניגוד לניירות המיועדים לגלגול הטבק. חשוב לבחור ניירות דקים שמיוצרים מחומרים טבעיים ואורגנים. בשביל להימנע מטעמי לוואי שמתלווים לחלק מהם. רוחב נייר הגלגול הוא כבר עניין של טעם והעדפה אישית. אבל חשוב לזכור שככל שהנייר יהיה צר יותר, כך הצורה הסופית של הג’וינט תהיה צרה ואחידה יותר. בעוד שאם הנייר יהיה רחב, בגלל הקוטר של הפילטר, הצורה הסופית תהיה דומה יותר לקונוס.

הפילטר

כאן בניגוד לפילטר בסיגריות הרגילות שהמטרה לסנן חלק מהחומרים המסוכנים שקיימים בטבק. הפילטר בג’וינט לא אמור לסנן, אלא להחזיק את נייר הגלגול ישר. ובנוסף להרחיק את הקססה הבוערת מהשפתיים. בעיקרון, אפשר גם לגלגל בלי פילטר. אבל אז, חשוב לזכור לגלגל את הקססה דחוס יותר בשביל למצק את הג’וינט.

תערובת לגלגול “קססה”

קססה היא התערובת אותה אנחנו מגלגלים, ולמעשה, היא זו שתקבע עד כמה אנחנו נהנה מהעישון. במקרים של חום (חשיש), אין ברירה, הוא לא בוער אם לא מערבבים אותו במשהו (טבק) שיחזיק את האש. במקרים של ירוק (קאנביס רפואי), היחס בין הירוק לטבק או תחליף הטבק נתון לשיקול דעתכם, אתם יכולים לעשן גם נקי לגמרי, בלי שום תוסף או טבק.

גריינדר או מקססה

מקססה או גריינדר הם כלים שבאמצעותם אתם טוחנים את הירק או הטבק ומכינים אותם לתערובת. אפשר גם להשתמש במספריים בסבלנות, אבל גריינדר אישי משלכם נחשב לסמל סטטוס או להצהרה אופנתית, אז בינינו? תשקיעו בזה כמה שצריך ותקנו לעצמכם גריינדר איכותיי וטוב מבית סמוקלנד.

מגש, כלי ערבוב או קייסונית

אם כבר הספקתם לגלגל ג’וינט אחד או שניים בחייכם, בטח כבר קלטתם שגלגול ג’וינט באוויר, איך להגיד את זה בעדינות? הוא לא עניין למתחילים. למעשה, גם מתקדמים ירגישו הרבה יותר בנוח לגלגל את הג’וינט על משטח מוצק שיאפשר להם לעצב אותו מהודק בדיוק ברמה שהם רוצים. כאן, נכנסים לתמונה מגשי הגלגול שלנו, כלי הערבוב או הקייסונית, שהבחירה ביניהם נעשית רק על פי הנוחות ורמת ההשקעה שלכם באתר סמוקלנד.

איך לגלגל ג’וינט?

 

הכנת התערובת

הכנת התערובת החלק החשוב ביותר בגלגול ג’וינט. נעצור לשנייה ונדבר על זה – טבק או תחליפי טבק. ובכן נכון שהדרך הקצרה ביותר היא לפורר סיגריה ולהשתמש בטבק שלה או אפילו להשתמש בטבק המיועד לגלגול ולערבב אותו עם החום או הירוק, אבל אם אתם באמת רוצים לשפר את ההנאה שלכם. ועל הדרך, לגלגל ג’וינט נקי מכל השטויות שכבר ידוע לנו שהטבק מכיל, תחליפי טבק הם פתרון טוב עבורכם לעישון.

יצירת פילטר

הגודל של הפילטר וגם צורת הגלגול שלו הם עניין של העדפה אישית שלכם. יש המעדיפים פילטר רחב ומשוחרר יותר שמאפשר סחיבה קלה יותר ויש כאלה המעדיפים פילטר דחוס וצר יותר. עניין של איך אתם מעדיפים את חוויית העישון שלכם. אבל הנה טיפ קטן. אם אתם מגלגלים את הפילטר שלכם משוחרר בדרגת בינוני ומעלה, קפלו את הנייר של הפילטר כמה קיפולים קטנטנים בצורת M לפני שאתם מגלגלים אותו לפילטר, זה ימנע מחתיכות לא רצויות להישאף לכם לתוך הפה.

מילוי

מילוי פיזור התערובת על נייר הגלגול. בשילוב עם קוטר הפילטר קובעת את הצורה הסופית של הג’וינט. אם אתם מחובבי הקונוסים, ככל שאתם מתרחקים מהפילטר, שימו כמות גדולה יותר של התערובת. לעומת זאת, אם אתם מחובבי הג’וינטים דמויי הסיגריה הקפידו לפזר כמות שווה של תערובת לכל אורך נייר הגלגול. יש להקפיד להשאיר מעט מהנייר פנוי בקצה הסופי. כדי לאפשר סגירה של הג’וינט. הזכרנו קודם את החשיבות של התערובת בהנאה מהעישון. אבל לא רק לעוצמת הסטלה התערובת חשובה, אלא גם לחוויה של העישון עצמו. כי תערובת דחוסה מידי תגרום לג’וינט להיסתם ולהיכבה כל רגע. בעוד שתערובת דלילה מידי תגרום לו להיות לא אפקטיבי ולבער בצורה לא אחידה. חשוב לשמור על האחידות והמוצקות של הירק. על ידי פירוק לפירורים קטנים ככל האפשר, וערבוב מוקפד שלו עם תחליף הטבק שלכם.

גלגול

אחרי שהנחנו את הפילטר על הנייר וגם מיקמנו עליו את התערובת, מתחילים לגלגל את הנייר לג’וינט סופי. מכניסים את קצה הנייר הרחוק מכם אל מתחת לתערובת, הפעילו מעט לחץ כדי לדחוס את התערובת בצורה אחידה, ומהאמצע לצדדים גלגלו את הנייר העודף שנשאר. טיפ: תוכלו לגלגל ג’וינט צר, ארוך ומרוכז, מבלי לעשן יותר מידי נייר: הניחו את נייר הגלגול לפניכם כשהדבק קרוב אליכם ופונה למטה. ובכך מקמו עליו את הפילטר והתערובת. גלגלו אותו כשאתם דוחפים את הקצה עם פס הדבק אל מתחת לתערובת. כשסיימתם את הגלגול ופס הדבק מכוסה, לקקו את הנייר החיצוני, במקביל לפס הדבק. לקקו מספיק כדי לחדור דרך הנייר. הדבק יידבק. המתינו שניה לייבוש מלא, ואז הדליקו את הנייר העודף או גזרו אותו טוב.

סגירת הג’וינט

נערו בעדינות את הג’וינט המגולגל כשהפילטר שלו כלפי מטה. כדי לתת לו מיני דחיסה אחרונה. פתלו את הקצה העודף של הנייר כמו שמפתלים עטיפת סוכרייה וסגרו אותו. אפשר להשתמש גם במוצרי ה – RAW שלנו.

טיפ אחרון – איך מדליקים נכון ג’וינט?

טיפ קטן ממשפחת סמוקלמד להדלקה טובה של הג’וינט באיטיות ובאופן שווה. התחילו בקירוב הקצה המפותל שלו ללהבה תוך סיבוב איטי של האצבעות. המטרה היא ליצור נקודת אש בקצה של הג’וינט, מבלי לשאוף או להפוך אותו ללפיד. יצירת נקודה כזו ללא שאיפה, זקוקה, בדרך כלל ליותר חום ישיר. עכשיו, אחרי שלמדתם כיצד מגלגלים ג’וינט כמו שצריך. כל מה שנותר לכם הוא להצטייד בדברים הנדרשים לכך כאן בחנות האתר שלנו בסמוקלד, ולהגיע אל התואר – המגלגל הטוב ביותר!

לסיכום

התוכן במאמר זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות או קבלת ייעוץ רפואי. פרח הקנאביס הינו סם מסוכן. כהגדרתו בחוק ובפקודת הסמים המסוכנים. אתר סמוקלנד אינו ממליץ או מעודד לצרוך כל חומר שאינו בחוק בישראל ולא יהיה אחראי על כל שימוש מסוג זה או אחר.

שתפו עם חברים

מוצרים חמים
פוסטים נוספים
הנמכרים ביותר
מוצרי RAW
מהרו! מבחר ענק של מוצרי המותג העולמי RAW מחכים לכם עכשיו באתר.
לצפייה במוצרים
גאדג'טים לעישון
הכנו לכם קולקציה חדשה של גאדג'טים לעישון והיא כבר עומדת להיחטף!
לצפייה במוצרים
אביזרי עישון
שימו לב! אתם נכנסים לממלכה של אביזרי עישון מהטובים בעולם!
לצפייה במוצרים
מארזים מיוחדים
כל אחד צריך שיהיה לו מארז חגיגי ומיוחד של מוצרי עישון טובים ואיכותיים!
לצפייה במוצרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן