מדיניות משלוחים והחזרות

Just Say the Word, We Can Do it all!

מדיניות המשלוחים שלנו

חברת סמוקלנד גאה להציג ללקוחותינו את שירות המשלוחים הטוב ביותר שמטרתו לרצות את כל קהל לקוחותינו הנאמנים. אנו נדאג לספק לכם את ההזמנה שלכם לכל רחבי הארץ. אנחנו תמיד עומדים בזמנים, לא משנה לאיזה יעד הפריטים שלכם מיועדים. אנו מספקים שירות משלוחים חינם בכל הזמנה, כך שאתם יכולים להזמין כמה שבא לכם ללא דאגה בקשר לעלות המשלוח.

על מנת לתת את השירות הטוב ביותר, אנו עובדים יחד עם שירות המשלוחים של דואר ישראל.

אנו מציעים משלוחים חינם לכל הארץ! בכל הנוגע למשלוח, ללקוחות יש את האחריות והביטחון של חברת סמוקלנד וחברת דואר ישראל שמתחיבות לספק את החבילה בזמן המהיר ביותר עבור כל הלקוחות. הינכם יכולים לקבל את ההזמנה לסניף דואר ישראל הקרוב אליכם. זמני המשלוח הם בין 7 עד 20 ימי עסקים (לא כולל ימי חג, שבתות וימים מיוחדים).

מדיניות פרטיות למשלוחים – החברה מתחייבת לספק את הפריט ו/או מוצר לכתובת ביתו של הלקוח ו/או לנקודת איסוף ו/או משלוח בדואר ישראל בדיסקרטיות מוחלטת תוך כדי שמירה מלאה על הפרטיות שלכם החברה מתחייבת לא למסור את שמו וכתובתו או פרטים נוספים של הלקוח לגורמים אחרים. שימו לב – יתכנו עיכובים נוספים בזמן המשלוח בעקבות שינויים בדואר ישראל. הצעות משלוחים חינם מוצעות רק במקומות המכבדים את הגולשים באתר. אנחנו מאפשרים לכם הלקוחות להזמין מגוון מוצרים ללא שום עלויות נוספות.

אספקת המוצרים:

  1. אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד מדיניות משלוחים והחזרות באתר, ועל-פי מועדי האספקה המצוינים בעמוד העסקה באתר, המחושבים אך ורק לפי ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג וימים מיוחדים). במידה וההזמנה אושרה ביום ה’ היא תצא להכנה ביום א’ שלאחריו. הנהלת האתר תפעל כמיטב יכולתה לספק את המוצרים במהירות האפשרית, בין 7 ל-20 ימי עסקים במשלוח עם דואר ישראל.
  2. מובהר ומוסכם בזאת כי זמני המשלוח עלולים להשתנות ולהתעכב בתקופות החגים, סגר, עוצר, מצב בטחוני ו/או אירועים מיוחדים כגון חודש נובמבר, מועדים של “חגי רכישות” באינטרנט וכו׳.
  3. תהליך ההכנה ושליחה יחל רק לאחר ובכפוף לקבלת אישור העסקה מחברת האשראי ו/או הסליקה ו/או הארנק האלקטרוני.
  4. יתכנו עיכובים ו/או איחורים בביצוע מסירת המוצרים לידי הלקוח וזאת מסיבות הנובעות מחברת השליחויות ו/או מסיבות שאינן תלויות בהנהלת האתר כגון כח עליון, מלחמה, שעת חירום, מבצע חירום, מגפה, סגירת נמלים והשבתת מסחר, איחורים בשילוח מוצרים המיובאים לארץ, שביתות וכיו”ב. הנהלת האתר לא תשא באחריות באיחור באספקת המוצרים מסיבות אלו ואחרות.
  5. שליחות החבילה לסניפי דואר ישראל בכל רחבי הארץ היא בחינם לגמרי וללא שום תשלום נוסף. ניתן לעקוב אחרי סטטוס המשלוח באתר דואר ישראל, מעקב-משלוחים. לא משנה כמה הזמנות או כמה מוצרים אתם רוכשים דמי השילוח אתם פשוט לא תשלמו! היתכן בגלל החוק בישראל בהזמנות מעל 75 דולרים באתר שלנו על הלקוח/גולש/משתמש לבצע שיחרור מכס בישראל בתשלום נוסף שלא קשור לחברת סמוקלנד. מוצרים מהאתר עשויים להשתנות בהתאם לסוג, גודל, נפח או משקל המוצר (כגון מוצרי עישון, וחבילות מעבר לגודל סטנדרטי ועד 7 ק״ג), וכן לפי מיקומו הגאוגרפי של הרוכש (על פי המידע שצויין בכתובת למשלוח בטופס ההזמנה) ובכפוף לאמור במדיניות ספק שירותי השליחות והדיוור, כפי שמופיעה באתר דואר ישראל.
  6. חתימת המקבל או הודעה על שובר הקבלה ו/או על כל מסמך/הודעה אחרת תהווה תנאי למסירת המוצר ללקוח.
  7. במקרה בו הלקוח לא אסף את המוצר, לאחר שחלפו 13 ימים ממועד העדכון, ההזמנה תבוטל באופן אוטומטי, והנהלת האתר לא תבצע החזר כספי.
  8. הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות בכל הנוגע לנזקים שיתרחשו למוצר מרגע איסוף המוצר על-ידי הלקוח או לאחר קבלת המוצר על-ידי ספק שירותי השליחות והדיוור. זאת, ובתנאי שאין מדובר במוצר פגום.

מדיניות החזרות שלנו

אצלנו באתר Smokeland  תהנו משירות החזרות של עד 14 ימים חינם  לכל המוצרים!

מדיניות החזרות למוצרים  – אנו גאים להציע ללקוחותינו את שירות ההחזרות הטוב ביותר שמטרתו לרצות את כל קהל לקוחותינו הנאמנים. עם הצוות המנוסה שלנו שדואג לכך שדאגה במשלוח ובחזרות לא יהיו לכם. החברה אחראית לספק שירות החזרות חינם עד 14 מיום ביצוע ההזמנה והרכישה. כך שאם קרה ואתם רוצים להחזיר את המוצר מכל סיבה שהיא הינכם יכולים ובאותו הזמן כבר להזמין את הפריט החדש שתרצו ואנחנו נדאג לכל השאר בשבילכם. על מנת לתת את השירות הטוב ביותר, אנו מציעים עבור ללקוחותינו שירות החזרות חינם ללא עלות נוספת.

ביטול עסקה על ידי הלקוח והחזרת או החלפת מוצרים:

  1. הלקוח אשר ביצע את ההזמנה הוא היחיד אשר רשאי לבטלה בכתב, גם אם מדובר במוצרים שנשלחו כמתנה, בכפוף להוראות הדין והאמור להלן, בכפוף להצגת הודעת התשלום המקורית וכו׳.
  2. הלקוח רשאי לבטל עסקה עד 14 ימים מביצוע ההזמנה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ״א-1981 (להלן: ״חוק הגנת הצרכן״), כל האמור בסעיף זה מהווה גילוי בהתאם ואין הוא בא להוסיף זכויות שאינן מנויות בחוק הגנת הצרכן.
  3. במקרה ובתוך 14 ימים מביצוע הרכישה באתר, ובמידה והמוצר שלם ותקין, לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית, יוכל הלקוח להחזיר את המוצר להנהלת האתר, בצירוף הודעה בכתב על החזרת המוצר, זאת תוך עמידה בתנאים לעיל ובכפוף להסכמת הנהלת האתר האתר.
  4. במקרה של ביטול עסקה, רשאית מפעילת האתר, בהתאם לנסיבות, לחייב את הלקוח על ביטול העסקה בסך של 100 שקלים חדשים או בחיוב 5% מסך העסקה האמורה, לפי הזול מבניהם.
  5. החזר כספי עקב ביטול עסקה יבוצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה הרכישה על פי כל דין ולפי מועדי חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע לפי התשלום ששולם בפועל.
  6. לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים אשר בגינם לא שולמה תמורה כספית כגון מתנות, הטבות, קוד קופון וכדומה.
  7. ביטול עסקה ע”י הלקוח לא יתאפשר במקרים הבאים: מוצרים שניתנים לשכפול ו/או שעתוק והלקוח פתח את האריזה המקורית, מוצרים שהוזמנו במיוחד ו/או הורכבו במיוחד בהתאם להזמנת הלקוח, מוצרים בעלי חיי מדף קצרים ו/או מוצרים שלאחר פתיחתם לא ניתן להשתמש בהם כגון מווסתי לחות ו/או פריטים מסוימים כמפורט בסעיף קטן 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.
  8. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות תנאים אלה מעת לעת, להוסיף עליהם או לגרוע מהם, ביחס לאתר כולו או לחלקו, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ללא צורך בהודעה מראש, וזאת תוך שמירה על יחס הוגן כלפי ציבור לקוחותיה.
  9. הודעה בדבר ביטול עסקה יש למסור לכתובת:  (עבור סמוקלנד), או לכתובת דוא״ל [email protected]
  10. החזרת המוצר להנהלת האתר במקרה זה, תהא תחת אחריות הלקוח, ותבוצע באמצעותו, באופן הבא:
  •  משלוח בדואר על חשבון הלקוח
  • החזרה בצורת שילוח (באמצעות ספק שירותי השליחות והדיוור), בתשלום בסך של 30 ₪. 
  • כל נזק ותשלום בהחזרה, על הלקוח ולא על החברה.
  • בהחזרת כל המוצרים – ההחזרה תהיה בהתאם לתנאי הרכישה.
  • בהחזרת חלק מהמוצרים – ההחזר הכספי יהיה בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בעת רכישת המוצר.
  • במקרה של מוצר פגום יש לפנות בהקדם להנהלת האתר לקבלת טיפול, ולא יאוחר מ-3 ימים מיום איסוף המוצר על ידי הלקוח.
  • מוצר שנרכש באתר יוחלף תוך 14 יום מתאריך הקניה, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש בצירוף אישור. במקרה זה, הנהלת האתר אינה מתחייבת לספק את אותו המוצר לרבות צבע ודגם, וההחלפה תלויה בזמינות המוצר במלאי האתר.
  •  הכל, בכפוף לתיאום מראש עם הנהלת האתר.

ביטול עסקה על ידי הנהלת האתר:

  1.  במידה והלקוח מסר פרטים כוזבים או שגויים בעת הזמנת העסקה או יצירת החשבון, כאמור בסעיף 36 לעיל, הנהלת האתר לא תישא באחריות לקבלת הודעת הביטול על-ידי הלקוח.
  2. במקרה כזה בו הנהלת האתר לא מימשה את זכותה לביטול העסקה, לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפיה, מכל מין וסוג, לרבות בגין ציפייה לקבלת המוצר, אבדן רווח, רכישת המוצר אצל צד ג׳ במחיר גבוה יותר וכו׳.
  3. במקרה בו לאחר ביצוע רכישת מוצר באתר ע״י לקוח, יתברר להנהלת האתר כי המוצר אזל ו/או לא ניתן להשיגו, רשאית הנהלת האתר לבטל את העסקה ולהשיב ללקוח את מלוא כספו מבלי שתחשב כמפרת הוראות תקנון זה ו/או הסכם כלשהו. לחילופין, רשאית הנהלת האתר להציע מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במקרה זה, תעמוד ללקוח הזכות המלאה לבחור שלא לקחת מוצר חלופי, לבטל את העסקה ולקבל חזרה את מלוא כספו.
  4. במקרה של ביטול עסקה מצד הנהלת האתר, תימסר לרוכש הודעה לדוא״ל ו/או לכתובת מסירת המוצר. זאת, כפי שנמסרו על-ידי הרוכש בעת הזמנת המוצר באתר.
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן