איך לבחור נכון מצית

איך לבחור נכון מצית

איך לבחור נכון מצית – המדריך המלא

 

◄ מצית למעשנים

כנראה שמאז היום הראשון שהתחלנו לעשן היה לנו אביזרי עישון או מוצרי עישון וגם מצית. ישנם סוגים רבים ושונים של אביזרי עישון ומצית שניתן להשתמש בהם למגוון מטרות. סוג אחד הוא מצית אישית, שעשוי בדרך כלל ממתכת, עץ או פלסטיק ומשמש לרוב להדלקה רגילה של סיגריות וסיגרים או ג’וינטים. עוד סוג נוסף הוא מצית עם אורות שיכול להיות ידני או חשמלי והוא מדליק את ראש הסיגר כך שניתן לעשן בכייף. בנוסף סוג שלישי הוא מצית + חוט אשר מונעת מהמצית ליפול וללכת לאיבוד בכל מיני מקומות. לכן אנו תמיד צריכים סוג אחד של מצית שיהיה לנו. הם מוצרים המשמשים במהלך פעולת העישון.

◄ מוצרי עישון

כל מי שמעשן וגם מי שלא מעשן, בטוח יודעים שיש פריט אחד שתמיד יש יותר מדי ממנו, אבל לא תמיד כשצריך אותו: המצית. הכלי הזה מאפשר לנו להדליק בקלות סיגריות, סיגרים, נרגילות וג’וינטים. כאן באתר סמוקלנד תוכלו למצוא מצתים איכותיים ממיטב החברות השונות שיש בשוק כיום. איך הגענו מאש בשטחים פתוחים להמצאה של המצת? כאן נגלה את ההיסטוריה של המצת ואיך הוא קיבל את הצורה המודרנית שלו. באתר סמוקלנד תוכלו למצוא מבחר מצתים מודרניות ואיכותית שיחזיקו לכם לאורך זמן, לצד מוצרי עישון נוספים ברמה הגבוהה ביותר בישראל.

◄ מצית

החיפוש אחר דרך יעילה ובטוחה יותר להצית אש הביאה רוקח וכימאי אנגלי בשם ג’ון ווקר לפתח גפרורי חיכוך. הגפרורים האלו היו דומים מאוד לגפרורים שאנו מכירים כיום, והם פעלו באותה צורה. באמצעות חיכוך של הגפרור במשטח מחוספס. קצה הגפרור נדלק ואפשר היה להשתמש באש הקטנה שנוצרה. במאה ה-19 הצליח ווקר להאט תגובה כימית של גפרורים. והוא פיתח גפרור שקצהו היה מצופה בתערובת של כלורט האשלגן (זוכרים אותה?). הכנסה של זרחן לגפרורים היוותה שלב נוסף באבולוציה של גפרורים. היסוד הכימי הזה מגיב עם החמצן שבאוויר ומתלקח בקלות. שארל סוריה הצרפתי הכניס את הזרחן לגפרורים, אבל עדיין היו בעיות עם הגפרורים. חשיפה לזרחן היא מסוכנת. אז היה צריך למצוא דרך למתן את הפעולה. בשנת 1850, כימאי אוסטרי בשם אנטון פון-קריסטלי גילה את הזרחן הלבן שהיה יציב יותר מהזרחן האדום. במרוצת השנים התפתחו גפרורי בטיחות, שיש בהם זרחן אדום יציב, והם משמשים אותנו עד היום.

◄אביזרי עישון וגם מצתים

המצת הראשון הומצא בשנת 1823 על ידי כימאי גרמני בשם יוהאן דוברינר. וכמו הגפרורים הראשונים, הם לא היו בטיחותיים במיוחד. בשנת 1903 הומצא מצת שדומה למצת המודרני. ואנו משתמשים בעקרונות ההדלקה שלו עד היום. אם אתם רוצים מצת איכותי, הגעתם למקום הנכון. באתר סמוקלנד תוכלו לרכוש מצתים איכותיים של בריק וקליפר, וגם טורץ’ להביור ללהבה עוצמתית ואיכותית. כל המוצרים שלנו עברו חותמת אישור ותווי תקן של בטיחות, ותוכלו להשתמש בהם לכל צורכי העישון שלכם כדי ליהנות מחוויית עישון מושלמת ומופלאה.

◄לסיכום

לסיכום אביזרי עישון מגיעים בצורות רבות. כולל מקטרות והתקנים אחרים לצריכת מוצרי טבק, כגון סיגריות וסיגרים. תדעו שיש המון אקססוריז לעישון נפוצים נוספים הם מחזיקי סיגריות (הנקראים גם פיות), מחזיקי סיגרים (הנקראים גם אטבי סיגרים), מאפרות, גפרורים, מציתים או ספרי גפרורים. רוב האנשים אוהבים להשתמש במוצרים כמו גריינדרים ומקססות ועוד פריטים אחרים. ישנם סוגים רבים ושונים של אביזרים לעישון הזמינים למעשנים באתר. יש אנשים שמשתמשים במכשירים האלה כדי להדליק סיגריות בעוד שאחרים משתמשים בהם כדרך להיפטר מבדלי סיגריות. מעשנים אחרים ישתמשו בהם למטרות דקורטיביות בבתיהם או אפילו בגינה.

שתפו עם חברים

מוצרים חמים
פוסטים נוספים
הנמכרים ביותר
מוצרי RAW
מהרו! מבחר ענק של מוצרי המותג העולמי RAW מחכים לכם עכשיו באתר.
לצפייה במוצרים
גאדג'טים לעישון
הכנו לכם קולקציה חדשה של גאדג'טים לעישון והיא כבר עומדת להיחטף!
לצפייה במוצרים
אביזרי עישון
שימו לב! אתם נכנסים לממלכה של אביזרי עישון מהטובים בעולם!
לצפייה במוצרים
מארזים מיוחדים
כל אחד צריך שיהיה לו מארז חגיגי ומיוחד של מוצרי עישון טובים ואיכותיים!
לצפייה במוצרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן