גריינדר | גריינדרים | סמוקלנד האתר המוביל למוצרי עישון - Smokeland

איך לנקות גריינדר

איך לנקות גריינדר? כל הטיפים וההמלצות לתחזוקת הגריינדר שלכם.

הכנו עבורכם מגוון טיפים מעולים שיעזרו לכם לנקות את הגריינדר שלכם בצורה הטובה ביותר וביעילות רבה.

◄ גריינדרים

חובבי קנאביס וגלגול? אתם ככל הנראה נעזרים באחד האביזרים הייעודים החשובים ביותר לכל מעשן –הגריינדר, אותו מכשיר מיוחד שהמטרה שלו היא לגרוס את התפרחת לחתיכות קטנות שאיאפשרו את הצריכה בין אם בגלגול או במקטרת או באנג, ויש כאלה שגם נעזרים בו בשביל לקצוץ את הטבק או את התחליפים השונים. בהחלט מדובר בפריט חובה ובזכות תווך מחירים רחב, כמעט לכל סטונר יש כזה, וכל מי שאכן מחזיק בגריינדר יודע טוב מאד עד כמה המכשירים האלו מתלכלכים בקלות ויש צורך לנקות אותם באופן קבוע. אז איך מנקים גריינדר כמו שצריך? אספנו עבורכם את כל הטיפים החשובים וההמלצות שיעזרו לכם לעשות זאת בקלות. בהצלחה!

◄ מתי יודעים שצריך לנקות את הגריינדר?

צריך לזכור שאין דבר כזה יותר מדי ניקיון. המלצה שלנו-אחרי כל שימוש תעבירו מברשת ייעודית אבל אין מנוס מניקיון יסודי בשלב מסוים מה שזה אומר זה שאם הגורס מתחיל להעתקע ולא לגרוס כמו פעם הגיע הזמן. מכאן בואו ננסה להבין איך לנקות כמו שצריך את הגריינדר, וקודם כל בואו נכיר קצת את החלקים השונים שלו.

הכירו את חלקי הגריינדר

יש לא מעט סוגים של גריינדרים, ההבדל העיקרי בינהם הם הגודל ומספר החלקים יש גריינדרים עם 2 חלקים בלבד שגורסים את התפרחת וזהו. יש גריינדרים עם רשת לאיסוף אבקנים.הכל תלוי ברצון ובצורך המשתמש.פעולת הגריסה זהה בשתי האופציות. שמים פרח בין השיניים של הגריינגר ומסובבים ימין ושמאל עד להגעה לגודל הגריסה הרצוי הגריינדרים הפשוטים יותר הם בעלי שני החלקים, ויש הגריינדרים שמגיעים עם חלק אחד או שניים נוספים של רשת ומיכל תחתון שאליו נופלים כל האבקנים. לאחר כמה שימושים, הרבה אוהבים לגלגל את האבקנים או לאסוף אותם וכשיש כמות יחסית גדולה להשתמש בדוחס אבקנים להכנת בוף חשיש עסיסי שהם התמצית של התמצית של החומר הפעיל בקנאביס. הגריינדרים עשויים לרוב מפלסטיק או ממתכת, לעיתים גם שילוב כלשהו של השניים. תהליך הגריסה של הפרחים הוא זה שיוצר את הלכלוך שמצטבר בתוך הגריינדר, וזה הזמן להבין איך צריך לנקות אותו.

◄ איך לנקות גריינדר מפלסטיק והאם זה שונה מניקוי גריינדר מתכת

ניקיון של גריינדר מפלסטיק וגריינדר ממתכת הוא די דומה מלבד דבר אחד חשוב. כשאתם רוצים לנקות באופן רציני אחת לכמה זמן, כדאי לכם להשתמש בחומר ניקוי המיוחדים לגריינדרים. ואם תרצו יש גם חומר ניקוי מחומרים טבעיים. שיספקו לכם ניקוי ותוצאות מרשימות. חשוב להכיר את הניקיון הבסיסי שצריך לעשות שהוא זהה לשני הסוגים. הניקיון נעשה עם מברשת ניקוי קטנה וייעודית, כזו שניתן להשיג בזול אצלנו, בסמוקלנד. יש לנקות בתנועות חזקות את הצטברות האבקנים והשומן שאפשר להוריד עם המברשת. הרבה פעמים המברשות האלו מגיעות יחד עם גריינדרים שונים. אבל אם אתם לא מצליחים להשיג אחת אפשר לנסות להקריב מברשת שיניים שיש לכולם בבית. אחת לכמה זמן חשוב להקפיד על ניקיון בסיסי.

◄ איך ממשכים?

כאמור, את הפלסטיק יש לנקות היטב עם מים וחומר ניקוי ייעודי, לשטוף הכול ולייבש היטב לפני השימוש. שימו לב שהמים לא חמים אלא בטמפרטורה נעימה. וזאת משום שהפלסטיק עלול להימס, למעט גריינדר וולקנו שניתן לנקות אותו במים חמים או במדיח. את סוגי המתכת אפשר גם עם מים וחומר ניקוי אבל צריך לזכור שחלק מהמתכות עלולות לצבור חלודה וקורוזיה עם הזמן. השתדלו להימנע ככל הניתן משימוש בחומרים כימיים בניקוי. ועכשיו, הינה כמה המלצות לגריינדרים מעולים שיקלו עליכם את פעולת הניקיון. גורס כרטיס נכנס לארנק והתחזוקה שלו קלה ולא דורשת ניקיון מסיבי כי הוא קרמי וכלום לא נדבק.

◄ מטחנה

למרבה המזל, גריינדר זה לא משהו שכל כך קשה לנקות. שווה בהחלט למצוא גריינדר איכותי שיהיה יותר קל לנקות וכזה שלא עשוי להתקלקל עם הזמן. באתר תוכלו להכיר לא מעט אפשרויות מעניינות ולבחור במוצר המתאים לכם ביותר. כך או כך צריך לזכור שזה לא משנה באיזה גריינדר מדובר ועד כמה הוא איכותי. הוא חייב ניקיון רציני מפעם לפעם ותחזוקה שוטפת. הקפידו לנקות את הגריינדר שלכם על בסיס קבוע ותוכלו ליהנות לאורך זמן מגריסה איכותית ומחוויית עישון טובה ונקייה יותר.

◄ ניירות גלגול

ניירות גלגול הם דפי נייר דקים שממלאים בקאנביס רפואי או בטבק ואז מגלגלים ג’וינט או סיגריה. הם זמינים עכשיו באתר בגדלים ובמרקמים שונים, כמו גם בעובי. הסוגים הנפוצים ביותר של ניירות גלגול עשויים מאורז, קנבוס או פשתן. ובכך ניירות גלגול הם גיליונות נייר דקים המשמשים לייצור ג’וינטים או סיגריות. הם עשויים בדרך כלל מטבק ותאית או נייר אורז. יש הרבה מידע על ניירות גלגול כאן בסמוקלנד, איכותי ומדויק. כמו גם תוכלו למצוא פתרונות אחסון מעולים. יש לאחסן ניירות גלגול במקום קריר ויבש ללא אור שמש ישיר על מנת למנוע מהם להיות שבירים ולהישבר בקלות בזמן הגלגול.

◄ אביזרי עישון

אביזרי עישון הם מכשירים המאפשרים למעשנים ליהנות מחוויית העישון שלהם. ניתן לחלק את אביזרי העישון לשתי קטגוריות: מוצרי עישון ואביזרים לעישון. מוצרי עישון הם כלים המסייעים בפעולת העישון בפועל, כגון מצית או מחזיק סיגריות. אביזרי עישון מתייחסים לפריטים שאין להם שימוש ישיר בפעולת העישון, אך משתמשים בהם לעתים קרובות, כגון מאפרות מגשי גלגול וכו׳. ניתן להשתמש באביזרי עישון כדי לשפר את חווית העישון למהנה יותר. בנוסף תוכלו למצוא באתר מבחר רחב של גריינדרים איכותיים לבחירה אישית שלכם. כל המוצרים שתראו באתר הם הטובים והאיכותיים ביותר ובמחירים המשתלמים בישראל.

◄ מוצרי עישון

אתם צריכים להשתמש במוצרי עישון בכדי לשפר את חווית העישון שלכם. מוצרים כמו מגשי גלגול, פתרונות אחסון, גאדג’טים לעישון מצתים, מקטרות ומאפרות יכולים לעזור לכם מאוד. עישון הוא הרגל שאנשים רבים נהנים ממנו. זה גורם להם להרגיש רגועים ומאושרים. עם זאת, זה יכול גם להזיק עבור אנשים מסוימים. מוצרי עישון קיימים כבר מאות שנים והוכיחו שהם פופולרים ונחוצים לאנשים רבים. ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי עישון הזמינים עכשיו באתר כגון קילפר, מגשי גלגול, פתרונות אחסון, מוצרי raw, מקטרות ואפילו מארזים מיוחדים למעשנים שאוהבים להתפנק.

שתפו עם חברים

מוצרים חמים
פוסטים נוספים
הנמכרים ביותר
מוצרי RAW
מהרו! מבחר ענק של מוצרי המותג העולמי RAW מחכים לכם עכשיו באתר.
לצפייה במוצרים
גאדג'טים לעישון
הכנו לכם קולקציה חדשה של גאדג'טים לעישון והיא כבר עומדת להיחטף!
לצפייה במוצרים
אביזרי עישון
שימו לב! אתם נכנסים לממלכה של אביזרי עישון מהטובים בעולם!
לצפייה במוצרים
מארזים מיוחדים
כל אחד צריך שיהיה לו מארז חגיגי ומיוחד של מוצרי עישון טובים ואיכותיים!
לצפייה במוצרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן