איך לבחור נכון מאפרה

איך לבחור נכון מאפרה

איך לבחור נכון מאפרה – המדריך המלא

 

◄ מאפרה למעשנים

כנראה שמאז היום הראשון שהתחלנו לעשן היה לנו אביזרי עישון או מוצרי עישון וגם מאפרה. ישנם סוגים רבים ושונים של אביזרי עישון ומאפרות שניתן להשתמש בהם למגוון מטרות. סוג אחד הוא מאפרה אישית, שעשוי בדרך כלל ממתכת, עץ או פלסטיק ומשמש לרוב לאפר של סיגריות וסיגרים או ג’וינטים. עוד סוג נוסף הוא מאפרה עם מצית שיכול להיות ידני או חשמלי והוא מדליק את ראש הסיגר כך שניתן לעשן בכייף. בנוסף סוג שלישי הוא מאפרה + מכסה אשר מונעת מאפר להצטבר על משטחים כמו שולחנות או שטיחים. ובכן אנו מבינים שמוצרי עישון או אביזרי עישון הם מוצרים המשמשים במהלך פעולת העישון. ניתן להשתמש בהם כדי לשמור על הסביבה שלנו נקייה.

◄ מוצרי עישון

אין ספק שעישון הוא דבר שרבים מאיתנו נהנים ממנו. עם כוס קפה או בלי. באוויר הפתוח או במרפסת הביתית. אנשים שמעשנים מקדשים את הזמן הזה שעוזר לשכוח מהעולם למשך מספר דקות. וכמו שאתם בטח יודעים, זה מייצר לא רק רוגע, אלא גם פסולת. במהלך עישון הסיגריותת או הג’וינטים אנו מייצרים לא מעט אפר ואשפה שצריך לפנות אותו לאיפשהו. בדיוק בשביל זה הומצאה המאפרה. בין אם אתם בבית או במקום ציבורי. חשוב לאפר לתוך הכלי הייעודי ולשמור על סביבה נקייה. ובכן אם אתם רוצים לגלות קצת על ההתפתחות של הפריט הייחודי הזה, הנה סקירה היסטורית קצרה של מאפרות.

◄ מאפרה

מאפרה עברה אבולוציה משלהן. הצורה המודרנית של מאפרות התפתחה במאה ה-19, אבל מאפרות היו קיימות עוד לפני התקופה הזאת. ומי גרם לשינוי הזה? נשים. הייתם מאמינים ככל שיותר נשים החלו לעשן בשעות הפנאי שלהן, העיצוב של מאפרות החל להשתנות. הן רצו להעניק לכלים האלה צורה מעודנת ונשית יותר, וזה בדיוק מה שקרה. במאה ה-19 עוצבו מאפרות מפורצלן וקרמיקה שהיו עבודת אמנות. על המאפרות האלה היו ציורים של עלמות צעירות, בעלי חיים ונופים פסטורליים וצבעוניים. היו גם מאפרות יוקרתיות שהיו עשויות בעבודת יד ומחומרי גלם יקרים, כמו כסף והם הפכו לפריטי אספנות. כיום המאפרה היא כלי שימושי בצורת צילינדר שקוע שאפשר לאפר בתוכו. רובנו לא צריכים מאפרה מפוארת עם איורים, אבל אלו שמעשנים כן צריכים להצטייד במאפרה טובה ואיכותית. באתר סמוקלנד תוכלו למצוא מבחר מאפרות מודרניות ואיכותית שיחזיקו לכם לאורך זמן, לצד מוצרי עישון נוספים ברמה הגבוהה ביותר בישראל.

◄אביזרי עישון

אתר האונליין המטורף של סמוקלנד מציע אביזרי עישון ומוצרי עישון מהמובילים והאיכותיים ביותר בעולם. בכדי לספק ללקוחות שלנו חוויית עישון ושירות איכותית מאי פעם. אנו מציעים מוצרים איכותיים במיוחד שקיבלו אישורים ממכון התקנים הישראלי ובשאר העולם. במחלקת המאפרות שלנו תוכלו למצוא מוצרים מבית RAW המקורי, מאפרות קריסטל יוקרתיות, מאפרות בעיצוב פסיכדלי, וגם מאפרות קפיץ. המאפרות מתאימות לשימוש אישי, ותוכלו גם לתת אותם כמתנה לאנשים שאוהבים לעשן. לאלו מכם שאוהבים עיצובים מיוחדים, באתר שלנו תמצאו גם מאפרה מנחושת בעיצוב מסורתי. עישון היה ונשאר דבר שמיליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו. כשאתם לוקחים חלק בטקס הזה – אל תשכחו מאפרה. היא תעזור לכם לשמור על ניקיון ותמנע פיזור של בדלים ואפר בכל מקום. אפשר גם למצוא משהו באתר ה – גאדג’טים הגדול שאנו ממליצים עליו.

◄לסיכום

לסיכום אביזרי עישון מגיעים בצורות רבות, כולל מקטרות והתקנים אחרים לצריכת מוצרי טבק, כגון סיגריות וסיגרים. תדעו שיש המון אקססוריז לעישון נפוצים נוספים הם מחזיקי סיגריות (הנקראים גם פיות), מחזיקי סיגרים (הנקראים גם אטבי סיגרים), מאפרות, גפרורים, מציתים או ספרי גפרורים. רוב האנשים אוהבים להשתמש במוצרים כמו גריינדרים ומקססות ועוד פריטים רבים ושונים. ישנם סוגים רבים ושונים של אביזרים לעישון הזמינים למעשנים באתר. יש אנשים שמשתמשים במכשירים האלה כדי להדליק סיגריות בעוד שאחרים משתמשים בהם כדרך להיפטר מבדלי סיגריות. מעשנים אחרים ישתמשו בהם למטרות דקורטיביות בבתיהם או אפילו בגינה.

שתפו עם חברים

מוצרים חמים
פוסטים נוספים
הנמכרים ביותר
מוצרי RAW
מהרו! מבחר ענק של מוצרי המותג העולמי RAW מחכים לכם עכשיו באתר.
לצפייה במוצרים
גאדג'טים לעישון
הכנו לכם קולקציה חדשה של גאדג'טים לעישון והיא כבר עומדת להיחטף!
לצפייה במוצרים
אביזרי עישון
שימו לב! אתם נכנסים לממלכה של אביזרי עישון מהטובים בעולם!
לצפייה במוצרים
מארזים מיוחדים
כל אחד צריך שיהיה לו מארז חגיגי ומיוחד של מוצרי עישון טובים ואיכותיים!
לצפייה במוצרים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקה
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן